Bezpłatna gazeta kulturalo-informacyjna: Grodzisk Mazowiecki, Milanówek, Podkowa Leśna, Zabia Wola, Baranów, Jaktorów, Brwinów, Otrębusy

Przewodniki Urzędu Marszałkowskiego wyróżnione w konkursie „Złote Formaty”

2011-10-24

Cykl przewodników turystycznych „Mazowsze dla aktywnych” wydawanych od 2010 r. przez urząd marszałkowski otrzymał wyróżnienie specjalne w V edycji konkursu „Złote Formaty” organizowanego w ramach Festiwalu Promocji Miast i Regionów.

zdjęcie główne

„Mazowsze dla aktywnych" to cykl przewodników turystycznych, które pokazują najciekawsze szlaki rowerowe, konne, wodne czy piesze na Mazowszu. Wszystkie książeczki są bogato ilustrowane, zawierają szczegółowe opisy tras, najciekawszych miejsc, a także wiele informacji praktycznych m.in. gdzie wypożyczyć rower czy kajak, jak dotrzeć na początek trasy, gdzie warto się zatrzymać i co obejrzeć itp. Każdy znajdzie tu coś dla siebie - są szlaki łatwe i trudne, dłuższe i krótsze. Wystarczy wybrać i rozpocząć zwiedzanie Mazowsza.

Złote Formaty to najważniejszy i najbardziej prestiżowy konkurs związany z marketingiem miejsc. Jest to równocześnie przegląd osiągnięć polskich miast i regionów w tym zakresie. W konkursie mogą wziąć udział samorządy miejskie, tj. gminy lub miejscowości o statusie miasta oraz urzędy marszałkowskie. Tytuł Złotego Formatu można otrzymać w pięciu kategoriach Grand Prix Festiwalu (za całokształt działań promocyjnych prowadzonych na przestrzeni ostatnich dwóch lat), event, wydawnictwo promocyjne, kampania reklamowa oraz kampania public relations/public relations on-line.

Dotychczas w czterech edycjach konkursu Złote Formaty uczestniczyło 240 samorządów, przesyłając ponad 600 projektów. Prestiżowa statuetka Złote Formaty jest cennym wyróżnieniem dla uczestników Konkursu i potwierdzeniem wysokiego poziomu realizowanych przedsięwzięć promocyjnych.

Do tegorocznej edycji konkursu 67 samorządów, reprezentujących wszystkie województwa Polski, zgłosiło 157 projektów promocyjnych. Spośród nich, 12 osobowe jury, w skład którego wchodzili eksperci w zakresie budowania marek miast, komunikacji społecznej i marketingowej, przedstawiciele środowisk akademickich oraz osobistości i postacie życia publicznego, zakwalifikowało do finału 33 najlepsze projekty.