Bezpłatna gazeta kulturalo-informacyjna: Grodzisk Mazowiecki, Milanówek, Podkowa Leśna, Zabia Wola, Baranów, Jaktorów, Brwinów, Otrębusy

Kongres

2012-09-26

Międzynarodowy Kongres Przedsiębiorczości jest jedną z inicjatyw podejmowanych w ramach szerszego projektu:

" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazo-wiec¬kiego 2007-2013, który współfinansowany jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego."

Termin: 4-6 pażdziernik 2012 roku

Miejsce: Grodzisk Mazowiecki - Hala Sportowa przy ulicy Westfala 3A

Elementy główne:

  • Impreza Targowo - Wystwiennicza - 4-6.10.2012
  • Konferencja "Promocja gospodarcza regionu" - 4-5.10.2012

Uczestnicy:

  • Gmina Miejska Grodziska Mazowieckiego
  • Przedstawiciele polskich i zagraniczncych miast partnerskich
  • Jednostki samorządowe z regionu Mazowsza
  • Lokalne przedsiębiorstwa i inwestorzy
  • Potencjalni inwestorzy i instytucje okołobiznesowe

Organizator:

  • Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim

Głównym celem RPO jest poprawa konkurencyjności regionu oraz spójności społecznej i gospodarczej Województwa poprzez rozwój gospodarki, inwestycję w infrastrukturę oraz wzmacnianie potencjału kapitału ludzkiego i przedsiębiorczości w regionie. W ramach RPO realizowany jest projekt pod nawą: „Inwestycje w Grodzisku Mazowieckim- inwestycją w Mazowsze. Promocja gospodarcza regionu". Projekt ten ma na celu ukazanie atrakcyjności inwestycyjnej miasta i gminy Grodzisk Mazowiecki. Ważnym aspektem jest wypromowanie lokalizacji naszego miasta, która bardzo korzystnie oddziałuje na postrzeganie terenu przez potencjalnych inwestorów, którzy poprzez lokalizację swoich firm dadzą zatrudnienie wielu osobom z naszego otoczenia.

Cele wydarzenia:

1. Promocja regionu Mazowsza Zachodniego oraz miasta Grodziska Mazowieckiego jako przestrzeni przyjaznej przedsiębiorcom oraz nowym inwestycjom;

2. Promocja miasta, jego projektów i inwestycji;

3. Stworzenia platformy komunikacyjnej pomiędzy lokalnymi przedsiębiorcami a przedstawicielami Grodziska Mazowieckiego oraz miast zaprzyjaźnionych;

4. Promocja lokalnych inwestycji i przedsiębiorstw.

 

Kliknij, aby powiększyć